Mini-me slår på ZZ top, stoppar in lurarna och förklarar för morsan vad som gäller

"One Direction är en pojkgrupp som sjunger typ blablabla och spelar in en massa låtar som alla låter precis likadant. Alla tjejer älskar dem på grund av att de är snygga, men det är liksom det enda de har till sin fördel. De suger. De är som den där jävla Justin Bieber... fast gånger fem."



Rätt ovanlig beskrivning för att komma från en tjej på 13 år skulle jag tro, men min lilla fransyska är nog inte som alla andra. På ett bra sätt. Med andra ord kan nog jag känna mig lugn för min tillfälliga adoptivsyster. Klassikern på klippet nedan kommer aldrig att handla om henne.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag som tyckte dom var gulliga! Fast jag tycker ju iofs att Bieber också är rätt charmig.



Och apropå tjejen så tror jag fortfarande att honr ett skämt... Så där sjuk kan man ju bara inte vara :p

Skrivet den 2012-05-22 kl 08:53:31
URL: http://amandasaforismer.blogspot.com
Postat av: Mysan

Jag åkte faktiskt på samma buss som honom i vintras ;) Den du!

Skrivet den 2012-05-22 kl 18:20:41

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!