Robinson-pubens efterspel

 
    
 
Om man inte är snäll, agerar kaxigt mot nollningsgruppen eller har en allmänt ful nollebricka (vilket inte var fallet för min del - det var faktiskt den enda nollebrickan jag känner till som kallades "exemplarisk") så bryter nollningsgruppen helt enkelt av brickan. Då får man göra en ny - fast större. Tills man haft möjlighet att tillverka en ny nollebricka får man (mer eller mindre valfritt) hålla till godo med en lånebricka, eller i mitt fall, en lånefågel. Igår var jag och Fågel och sportade lite tillsammans. Vi spelade fotboll, innebandy och basket. Han var bättre än väntat. Helt klart mycket bättre än vad lånekorgen, lånesopen, lånehjälmen eller lånemasken hade varit i alla fall.
Jag klagar inte.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!