SHUFFLETÄVLINGEN IS AVGJORD

Domherren har gjort ett alldeles utmärkt jobb med uppdateringar, marknadsförning och noggranna bedömningar. Tyvärr påstod han dock att JAG - som hederlig, ärlig tävlingsmänniska, har fuskat i omröstningen (!), och gav segern till de Svenska urskogarna. Fusket är givetvis någonting jag starkt förnekar. Jag inte fuskat, åtminstone inte mer än vad Louise har gjort.

Okej, det där var lite av en spoiler.

Vill ni läsa inlägget på egen hand och se motiveringen till segern, kolla då in denna länk och följ Mr Bäck's val till vinnaren.

Sedan är det väl, egentligen, bäst att jag väljer vinstvinet också. I alla fall om jag inte vill dricka något billigt råttgift gjort av druvor som Louise odlat själv under sin skrivbordslampa. Somliga skulle påstå att jag kanske är lite för "fin" för det efter fem månader som gourmand i Frankrike, och tja, de kanske har rätt. Som en värdig förlorare donerar jag min Merlot från Baron Philippe de Rothschild S.A. (kortfattat en av Frankrikes mest berömda vinproducenter) som jag köpte under en av mina domarresor i Bordeaux. Hoppas att det faller fröken i smaken.

Jag kan ta en förlust.

Men nästa gång.
Då jävlar.

Nu är det min tur att välja utmaning.
Passa dig jävligt noga, Louise Sahlman - det kommer inte att bli lätt.

Kommentarer
Postat av: The winner takes it all

"Jag kan ta en förlust", säger hon och skriver ilsket vidare.

Skrivet den 2012-03-26 kl 01:26:56
URL: http://mialouises.tumblr.com

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!