Helt nytt i bloggvärlden

Okej.

Louise har utmanat mig på en officiell blogg-dance-battle.

Hon vill att vi ska lära oss koreografin till LMFAO:s "Party rock anthem", filma skiten och sedan lägga upp det på våra bloggar.

Jamen. Tur att jag är så bra på att dansa då. Speciellt street-dance. Typ.

Mest tror jag att hon gör det här för att få visa hur bra hon blivit, och framför allt hur bra hon blivit i jämförelse med någon n00b i Frankrike som begåvats med två icket-shufflande vänsterfötter.
Men jag är inte den som är den.
Det här kommer att ta tid, och tid, det har jag gott om.

Beware, Louise. Nu ska det shufflas som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: L to the O

deadline torsdag 24.00. PEACE

Skrivet den 2012-03-12 kl 14:35:08
URL: http://mialouises.tumblr.com

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!