Återhämtning i rasande fart

Okej, jag är en jävligt dålig förlorare.

Sedan igår har jag gjort allt jag kunnat för att återhämta mig efter förlusten. Mängder med nutella har gått åt, Katja har målat mina naglar och jag har solbadat non-stop i 5 timmar, men ingenting hjälper. Mini-Me i sin tur ligger gömd under sängen och gråter floder. Läget känns hopplöst.

Det enda sättet att lösa detta är troligtvis att hoppa upp på hästen igen. Louise utmanade mig på battle nummer ett. Det är min tur att utmana henne.

Någonting med Michael Jackson, föreslog Dennis. Kändes lite 2009 enligt mig.
Nej. Jag tänker nyskapande.
Dansandet kanske inte var min grej trots allt.

Någonting som verkligen inte är min grej, det är rapmusik.
Men det ska bli min grej.
Dessutom tvivlar jag på att det riktigt är Louise grej heller, och det känns betryggande.
Startfältet kunde inte varit jämnare.

Ni har sett den förut.
Ni får se den igen.
Snart kommer ni att få se den på ett sätt som ni aldrig tidigare skådat.



Louise Sahlman, detta är till dig.
Torsdag. Vid midnatt.
Bring it and be in it.
Kommentarer
Postat av: Sofie

Det här ser jag verkligen fram emot! Haha! Lycka till!

Skrivet den 2012-03-27 kl 17:39:03

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!