Rullar kläder och konstaterar att BH:ar väger tungt

Om jag inte var så jävla snål skulle jag nog ha köpt till ett extra bagage för 80 euro.
Eller skulle jag det?

Jag ser det lite som en extremsport. Jag har rätt till 33 kilo. Vid kvällens början hade jag 39. För en vecka sedan hade jag 46. Om jag packade allt som jag fakiskt skulle vilja ha med mig, säkert 50 kg. Minst. Plus mat och vin.

Kära Gud, låt mig hamna hos den SNÄLLA tanten i Air France's/SAS incheckningsdiskar imorgon. Låt oss även hoppas att jag inte svättas ihjäl med tanke på att jag tänker ha på mig två par byxor, tredubbla BH:ar, tjocka sockar, tjocktröja, halsduk, hatt och jacka. Låt oss även hoppas att de inte upptäcker småväskorna jag tänker gömma intill kroppen eller drar in mig i ett rum där jag tvingas packa upp alla mina grejer för en tulltjänsteman. Amen.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!