Liten blir stor

När jag lämnade Sverige var jag 19 år gammal, idag är jag 20. Nu ska jag alltså åka hem till min familj och fylla år.

För att vara så där lagomt geeky så är födelsedagspresenten jag önskar mig allra mest BRA MAT! Lagade köttbullar med gräddsås igår, kände riktigt hur Sverige hälsade på i munnen på mig *tårkar en tår* och jag VET att det finns resurser såsom västerbottensost och kantareller på Granitvägen (och ja mamma, jag VET att du läser bloggen).

Skulle jag ändå mottaga någon annan form av gåva så hoppas jag på något av följande:
  • Schysst hårinpackning (valfri frisörsalong) som gör under för solblekt hår
  • 10 matlådor med innehåll
  • Glas från serien "La Fleur", Anorinver (kolla HÄR!)
  • En slav som skrubbar mina fötter i minst 30 min
  • En skuggig ögonskugga
Ja, typ så.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!