To be returned

På lördag lämnar jag Umeå. Ett kort depåstopp i Stockholm är planerat, därefter åker jag vidare till Paris och Toulouse under söndagen.
Mamma är lämpligt nog på kursdagar i Umeå nu, och passade på att äta middag med mig och Dennis en sista gång innan jag lämnar landet. Tapas, en spansk plockmatsrestaurang, blev kvällens destination där de bjöd på en utomordentligt god trerätters!


Dennis


Min mor och jag


Crème Catalan, en spansk version av Crème Brulée där de bland annat lagt till kanel och citron

Efter det stora kalaset släppte vi av mor på hotellet och gick till Dennis mormor och åt smörgåstårta. Lagomt mätt. Äter troligen inget mer denna vecka.

SKOJADE BARA, vi fick med oss resterna av smörgåstårtan till Täfteå. Nattmat!!!
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!