Etapp 2

Elin följde mig och mina massiva väskor genom Stockholms slingrande lokaltrafik, jag gjorde ett depå-stopp på Arlanda för att ladda mobilen, men efter det var mina jobbigaste utmaningar att välja om jag skulle ha söta eller salta snacks på planen. Inga förseningar, inga luftgropar. Väldigt snabbt och smidigt.

I väntan på ett av de tre tunnelbanetågen

Mobilpåfyllning i ett hörn på Arlanda

Hatar:
Människor som bara måste stå 20 cm från bagagebandet och trängas, så att ingen annan har möjlighet att se om deras väskor kommer rullande - och om man nu ändå skulle se dem - inte ha den minsta möjlighet att gå fram och fånga dem. GRR!
Älskar: Den underbara lilla genvägen som jag hittade på Charles de Gaulle som innebar att jag inte behövde passera säkerhetskontrollen mellan de två flygen. Sparade in massvis med tid, hann både gå på toaletten och käka en kaka innan nästa boarding!

Perfekt resesällskap i form av Harry Potter 2 och en 'flan de coco'
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!