Cap Ferret

Åh, just det ja. Berättade jag att min domarkompis, slottskillen, erbjöd mig och huvuddomaren Marie-Tianna att sova över i hans sommarstuga strax utanför Bordeaux innan hon skulle åka vidare och jag skulle ta tåget tillbaka till Toulouse dagen efter?

När man tänker på att hans föräldrar bor i ett slott är det svårt att inte ställa sig frågan om hur sommarstugan ser ut. Jag ställde mig den frågan.

Svaret var lika imponerande som överväldigande.

Sommarstugan var belägen i Cap Ferret, ett område vid Atlantkusten ca en timmes bilfärd utanför Bordeaux.

Egentligen inget speciellt liksom.
Men de finaste villorna i det området kostar kring 19 miljoner Euro.


Jag har inte gett upp hoppet om att Dennis ska bli fotbollsproffs, det är allt jag säger.
Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha jaa ska se till att hitta ett lag på malta, kanske till och med ses som en talang där..

Skrivet den 2012-01-31 kl 01:12:27

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!