Jag tolkar det som en re-friendrequest på facebook

Okej, så en god vän (tror jag?) skrev följande till mig på facebook:

Haha jag måste säga.. Jag såg ett gammalt avsnitt från bb
Tror det var del tre.. Iallafall har du hörttalas om Hanna widerstedt? Stundtals på något vänster så tänkte jag lite på dig! Jag vet inte, det kan ha varit att ni har ett liknande kroppsspråk eller ja. Lite småkul iallafall puss och kram

Hade väl egentligen aldrig hört talas om denna Hanna, men tydligen har hon blivit rikskändis hemma i Sverige och går varm i TV-apparaterna dygnet runt hos alla Big Brother-fans. Men att jag skulle vara lik henne?

Kollade in ett klipp på youtube.

Klippet ser ni nedan.

Vad är det egentligen min vän försöker säga?

Kommentarer
Postat av: ma

Måtte inte alla 90-talister vara likadana............

Skrivet den 2012-03-04 kl 09:26:51
Postat av: Hampus Hällgren

Hade bara sett henne på bild tidigare och till utseendet är ni ju inte så lika. Men nu när jag sett hur hon är som person förstår jag att Dennis alltid säger att ni är lika! Har alltid förnekat det, men han har alltid sagt "till sättet är dom exakta kopior, samma värderingar i LIVet" osv...

Kan inte göra annat än hålla med

Skrivet den 2012-03-04 kl 12:44:47
URL: http://thetrainonatrip.blogg.se/

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!