Tycker faktiskt att listor av alla det slag är sjukt motiverande, och älskar tillfredsställelsen av att få bocka av något!

  • Skriva ett föredrag om Svenska idrottsgymnasier (på franska)
  • Skriva klart mitt franska CV
  • Skicka in min anmälan till universitetet (viktigt!!!)
  • Fira Lena's 20årsdag
  • Baka någonting till Lenas 20årsdag
  • Köpa present till Lena's 20årsdag (måste snacka med Katja om det)
  • Räkna vidare med min distansmatte
  • Se en rugbymatch
  • Fixa lägenhet i Umeå över sommaren
  • Vila upp mig (?)
Allt överstryket kan jag härmed kalla avklarat! Inte så illa med tanke på att jag faktiskt var tvungen att arbeta under min lediga vecka, nej, det tycker jag inte. Nu återstår alltså att göra klart det där föredraget och att skaffa en lägenhet.
And people, I'm on it.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!