Lovligt slut

Slutet på barnens två veckor långa skollov är kommet, vilket betyder att imorgon är den första dagen på väldigt länge som jag måste stiga upp alldeles för tidigt. Känns trist.

Min vänstra axel hoppade förresten ur sin skål idag, så ni som varit med om den lilla karusellen någon gång vet ju på ett ungefär hur bra jag mår just nu. Med andra ord tänker jag lägga mig och sova. Ville bara visa en liten bild eller två från rugbymatchen jag såg i lördags, 12000 skrikande pers på läktaren, helt sjukt vilken stämning det bjöds på! Rubgy är helt klart en sport som bör ses live!

Jo, och sedan var det ju det där med valet som hölls idag i Frankrike. Mer om det kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: mysan

Du vet att 12000 är som hela Lycksele stad på samma ställe ;)

Skrivet den 2012-04-24 kl 12:22:23
Postat av: Amanda

går det någon match när vi kommer?? Kramar

Skrivet den 2012-04-25 kl 22:26:44

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!