It's me and the nerds

Just nu känns det som en mycket, mycket dum grej att jag valde Chalmers som förstahandsval. Tidigare ikväll fick jag ett mail där Chalmers informerade mig om matematik- och fysikprovet som går av stapeln den 16:e maj och som ökar de sökandes chanser till att bli accepterade på programmet. Så långt, så bra kan man tycka. Tyvärr så höll det ju inte i all evighet.

Nu har någon smart jävel kapat Chalmers mailkonto, och skickar ut lite vad som helst. Hittills har jag mottagit ca 340 stycken skräpmejl med gåtor, kontaktannonser och information om hur man bäst kan fuska på provet, för att inte tala om ett mycket lovande recept på kanelbullar.

Jag kommer definitivt vara den mest otekniska människan som någonsin (förhoppningsvis) satt (kommer att få sätta) sin fot på denna anrika skola.
Chalmers alltså. Vilket ställe.


Okej, jag vet inte hur bra det syns på bilden, men i stunden för denna printscreen hade jag "endast" 319 mail att rensa igenom. Nu är det uppe i 370. Kommer att bli kul det här, jarrå.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!