Au Pairens vardag, lalallala

Det sägs att när man har mycket att göra så har man mycket att blogga om.
Jag fastslår detta som en myt.

Denna vecka jobbar jag. Nästa vecka ska jag vara "ledig". Under den tiden ska jag:
  • Skriva ett föredrag om Svenska idrottsgymnasier (på franska)
  • Skriva klart mitt franska CV
  • Skicka in min anmälan till universitetet (viktigt!!!)
  • Fira Lena's 20årsdag
  • Baka någonting till Lenas 20årsdag
  • Köpa present till Lena's 20årsdag (måste snacka med Katja om det)
  • Räkna vidare med min distansmatte
  • Se en rugbymatch
  • Fixa lägenhet i Umeå över sommaren
  • Vila upp mig (?)
Exakt vilka av dessa saker vill ni veta mer om?
Kommentarer
Postat av: Amanda

Utbildning, vad blir det??? :)

Skrivet den 2012-04-12 kl 19:20:38
Postat av: Liv

You tell me, så kan jag skicka in det sen!

Skrivet den 2012-04-12 kl 21:32:27
URL: http://livetientrunk.blogg.se/

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!