As ready as I ever will be

Det slog mig här om dagen att man går in med precis samma inställning när man ska vaxa benen som när man ställer upp ett bord på en loppmarknad; Allt ska bort. Skillnaden är bara att på loppmarknaden fungerar det bättre med låga priser, och att i vaxets fall är förhållandet det omvända.

Tjackade 40 vaxstrips för 4,44 Euro (att jämföra med att jag betalar 80 spänn för ett 20-pack i Sverige). Kvaliteten var diskutabel.
Det funkar, men man måste ha lite tålamod.
Springer man runt med Frankrikes i särklass både längsta och grövsta ben är det dock svårt att hitta det där tålamodet.

Jävlar vad less jag var innan slutet.

Nu är jag dock len som en rulle Lambi toalettpapper, så tag er i akt: BEACH 2012 HERE I COME!

Det oslagbara priset i kombination med godtagbar funktion ger Blondépil 3 av 5 näckrosor
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!