Godmorgon pensionärer!

Min första lediga fredagkväll, efter att ha blivit klar med att flytta ur min lägenhet och jobbat min sista dag på Relacom, firade jag med att springa ett löppass och somna i soffan under matchen mellan Sverige och Ungern. Klockan var ungefär halv tio och Louise var - trots mitt tillstånd - övertygad om att vår kväll skulle sluta på Allstars nattklubb. Jag var av en annan uppfattning. Vill minnas att jag blev ganska irriterad av hennes försök att väcka mig och klä på mig någonting snyggt, och att jag skrek någonting i stil med "men låt mig bara få sova!". Inte speciellt trevligt gjort, och inte ett speciellt festligt sätt att spendera sin första lediga kväll efter att ha jobbat en hel sommar, men efter veckor av stress och 6-timmars-sömn per natt var det nog vad jag helst av allt ville. Att sova.


En bild på min tillfälliga Tegsfamilj, familjen mellan vardagslivet och äventyret!
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!