L goes +31

Snackade lite med pojkvännen på Skype igår. Det visade sig att han är en hängiven besökare av min blogg nu när jag är borta, ibland läser han texten men framförallt tycker han om att titta på bilderna.

Någonting grabben reagerade på var inlägget om mina sysslor där jag glatt poserar i mina nya outfits. Jag var helnöjd med mina nya kläder. Jag kände mig snygg. Han hade en annan åsikt.

-Öh du... what's up med den där baddräktsbilden liksom? Badräkt har man ju bara om man är typ 5... eller 50. Jag hoppas ju att du inte är seriös?

Okej. Killen kommer alltså vara utan mig i tre månader, och det första han säger när han ser mig halvnaken på bild är 'jag hoppas ju att du inte är seriös'? Dåligt ordval grabben, dåligt ordval. Men vi lämnar det.

Jag vill lämna en kommentar direkt till dig Mr D. Jag KAN använda bikini när jag går på badhuset här i Frankrike, men det kommer att leda till följande 3 punkter, och jag vill att du ska vara fullt medveten om och ta ansvar över dessa:

1. Större exponering av mina (än så länge) välsvarvade kurvor för fransmännen (just det ja, fransmännen. DU kommer inte ha någon glädje av det faktum att jag springer runt halvnaken).
2. Jag kommer att visa både tuttan och muttan för fransmännen varje gång jag simmar. Trots att skamliga inviter kan vara trevligt kan jag liksom inte se hur det skulle gagna dig?
3. Se punkt två. Vad jag vet så är offentlig blottning olagligt i Frankrike. Olagligheter kan leda till fängelse, vilket kan leda till att jag hamnar i fel umgänge, vilket kan leda till att jag börjar missbruka, vilket kan leda till att jag börjar råna, vilket kan leda till att jag åker in på livstid och ALDRIG kommer hem.

Men visst. Välj själv liksom. Men kom ihåg att det är DU som står som ansvarig för konsekvenserna. Jag ville ha baddräkt. Du ville inte. Glöm inte det.

Edit: Språkpoliser kan tänkas vilja klassa punkt nummer tre som en underrubrik till punkt två, men kom igen, en lista i 2.1 steg?
Kommentarer
Postat av: ma

Se det positivt. Han tycker helt enkelt du är för snygg i baddräkt.Tänk om fransoserna får span på dig!!Hemska tanke.

Skrivet den 2011-09-28 kl 19:29:05
Postat av: Ankan

Ursäkta mig, jag visste inte att han var expert på badmode!?



Jag tycker den var chic.

Den ser mycket snabb ut.



Det är en trevlig blogg du har förresten.

Jag är dålig på att kommentera, men det beror på att jag alltid läser din blogg på dass via min Ajfån, och då hinner man liksom inte både läsa, tänka och skriva under en "sittning".



Still Love you though!

Skrivet den 2011-09-28 kl 21:01:59
URL: http://annasfamilj.blogspot.com
Postat av: KusinVitamin

Ankan: Du får skita längre helt enkelt =)

Skrivet den 2011-09-29 kl 12:30:24
Postat av: dwoyqitlog

Oguveya a jociroka uyugerew uqusinatig eceg ululijoroy ugewolohe zi oteya!!

Skrivet den 2012-10-16 kl 08:55:27
URL: http://www.jazubus.com

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!