Satan i gatan

Gårdagskvällen spenderades med mina favoriter från det 4:e gymnasieåret. Känns lite sorgligt att behöva lämna dem, därför är jag riktigt glad att vi fick avsluta det med en toppenkväll tillsammans!

Champagne, ciderpingigs (beerpong?) och tisdagscorona. Jag var här. Jag var där. Jag var everywhär. Jag charmade vimmelfotografen, jag skröt om min brutna näsa, jag dansade natten lång och jag var taggad till tusen!

En slagsmålsnäsa lät coolare än näsherpes tyckte jag visst.

Smakprov till Kusinvitamin!

Idag var jag inte fullt lika taggad på att spendera morgonen i en inspelningsstudio under obestämd tid, men jag tog med mig min huvudvärk och gick dit. Presterade - förvånande nog - troligen bättre än någonsin.

Drog sedan iväg tillsammans med min tillfälliga sambo/syster/sängkamrat (håret på bilden) på en timmes avslappnande bubbel på IKSU som belöning, och som en liten reload efter gårdagen. Välbehövligt och väldigt skönt.

Tack Gud för att du uppfann bubbelpoolen, och tack till er andra för en superkväll igår!
Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Asså, jag är nästan nöjd.



Det är fint att du tänker på mig, men jag trodde faktiskt att jag skulle få se den riktiga krigsskadan. Nu är du mest bara söt jue.



Jag hoppas på bot och bättring.

Skrivet den 2011-09-15 kl 22:14:40

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!