16 days to go

Under min första lediga veckodag skrapade jag ihop ca 4500kr enbart genom att krossa spargrisen och att lämna in checken med skatteåterbäringen. Känner mig helt okej nöjd med den förtjänsten.

Jag hälsade också på mina gamla tränare, coach H och coach J. I vanlig ordning bjöd de på kaffe, det senaste skvallret och trevligt sällskap! Väl på friidrottshallen passade jag dessutom på att skriva ut flygbiljetterna som fransmännen skickat till mig (Göteborg - Paris, Paris - Toulouse) och kände därefter att ett lagomt dagsverke började vara gjort. Det enda som kvarstår är att boka resan från Umeå till Göteborg, sedan stämplar fröken Andersson ut för dagen!


Coach H


Coach J


Coach H (halva)

Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!