Oh my goosh

Nähe, knappt hinner man lämna facebook och köpa sig en croissent på torget innan man upptäcker att kusinen opererat sig och syrran köpt en lägenhet på Liljeholmen i Stockholm.

Kusinen var duktig. Hon har förberett oss alla under veckan, statusuppdaterat, varit glad och längtat. Kul att det blev av, hoppas verkligen att det blir bättre denna gång!

Syrrans besked kom lite mera som en chock. Var fick hon alla miljoner ifrån? Varför fick inte jag några miljoner? Har mamma och pappa någonting med det här att göra? Hur många gånger får man besöksbo i lägenheten? När får man flytta in?
Stockholm alltså. Vilken grej. Min syster har bostad i kungliga hufvudstaden. Det är ju nästan så att man blir lite präktig. Detta är minsann någonting jag aldrig tidigare haft.

Nu skriver min kompis, låt oss kalla henne L, till mig också. Hon påstår att hon har färgat håret rött. Kan hon bara lugna ner sig lite? Det räcker liksom. Det är bristvara på nyheter hemifrån. Att få tre på samma dag kan förmodligen innebära ett allvarligt chocktillstånd, och jag vill inte riskera att mina dagliga rutiner med poolbad och dyra röda viner rubbas. Okej?
Kommentarer
Postat av: hon som kallas L

biggest news this year.

Skrivet den 2011-10-23 kl 00:46:34
Postat av: KusinVitamin

Haha, det låter som att jag har gjort värsta bröstoperationen.

Vilket jag härmed kan förneka att det var.

Skrivet den 2011-10-23 kl 17:11:41

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!