Tävlingsresultat

Nej, svaret på tävlingen kom visst inte igår, jag hade för fullt upp med att somna i soffan.

Det var visst en del som ville ha en ful liten fisk! Kul! (måste vara för att den är utländsk, och därmed lite exotisk liksom).

Rätt svar: Vid vägningen ca 2 veckor efter min ankomst visade vågen -5kg!

Detta är inte möjligt tänker ni. Det tänkte jag också. Det är säkert inte möjligt att tappa den vikten heller, men låt oss nu komma ihåg att frågan lydde 'hur många kilos skillnad visar vågen', inte hur många kilon som jag faktiskt gått upp eller ner. Överlägset närmast det rätta svaret var signaturen "Random" på -4kg, men eftersom han eller hon inte går att identifiera skickas fisken till Umeå och signaturen JB!

Fisken kommer med posten.
Kommentarer
Postat av: JB

Man tackar och bugar :-)

Coach har liksom vant sig med exotiska saker nyss hemkommen från 14 dagars expedition i Peking inklusive heldagsbesök i modernkonst stadsdelar och konstmuseer.

Så "Ful Fisk av fransyska" platsar definitivt i konstsamlingen.

Ser gärna att den är signerad så den eventuellt kan säljas och bidra med miljoner till pensionsförsäkringen när fransyskan har blivit stor känd konstnär om sådar 20 år

Skrivet den 2011-10-09 kl 10:06:28

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!