... och sedan gjorde jag ju lite läxor också

Lison: Kan du rita en bild åt mig?
Jag: På vad?
Lison: Blommor, i olika steg, typ såhär.
Jag: Ja.. det borde jag väl kunna. Varför vill du att jag ska rita det?
Lison: Jag har läxa och jag vill ha bra betyg. Jag är sämst på att rita.
Jag: Är det här någonting du vanligtvis ber dina au pairer om?
Lison: Nej, för det mesta får Lucas rita åt mig! Men jag kan fortsätta städningen och rensa ut bland alla mina smycken samtidigt som du ritar den. Och du får välja musik på youtube.
Jag: Deal.

Att rita som en 12-åring. Jag tror stenhårt på att mitt koncept med blyerts och färgpennor kommer att vara både framgångsrikt och trovärdigt. Det ska bli riktigt spännande att se vad jag får som mitt första, franska betyg!

Temat var att visa att tid har passerat, och Lison ville att detta skulle gestaltas med en blomma.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!