Live and let die

Hej.
Har varit lite inaktiv, men jag har liksom haft händerna fulla.
I tisdags var det utgång. I onsdags hade jag fullt upp med att ligga i solstolen trädgården och längta efter att dagen skulle ta slut. Idag har jag strosat längs gatorna i Toulouse och letat vinterkappa.
I övrigt har jag:

* Medicinerat hunden 3ggr/dagen
* Kirrat frukost på sängen till Lison
* Blivit bjuden på lyxfrukost (tack Lena)
* Anordnat en skattjakt
* Skjutsat barn till flygplatsen
* Spelat YATZY (både Tysk/Fransk och Svensk variant - nej, det är faktiskt inte samma!)
* Käkat panini

Ja, ni förstår. Fulla muggar.
Nu åt hundjäveln dessutom upp min middag, därmed är denna lilla sociala aktivitetet över. Dags att koka snabbmakaroner. Vi ses.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!