Fooled ya, again!

Trodde ni att det var allt? Inga fler bilder? En ynka kaffekopp? Att ni inte känner mig bättre än så!

Picknick i katedralparken med Salome och Claudia

Cathedrale Saint-Etienne


Fönstershopping, namnamnam


Vi hittade även shopping vi faktiskt hade råd med, en hel gata med second hand-affärer, eklektiskt inspirerade affärer och affärer specialicerade på recykling!



Här posar Claudia glatt i ett av dagens fynd (som hon av någon anledning vägrade att köpa)


Själv hittade jag mig en ridhjälm från Yves Saint Laurent


Vad vore väl dagen utan lite läckra skor?


Och kolla, ett par till Dennis också! Eller Pappa kanske? Syrran Annas pojkvän Lasse? Vem vill vara lite modern och snygg om fötterna?

Och återigen, vår caféupplevelse. För att liksom försöka belysa hur bra den faktiskt var.
Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, snygg hjälm

Skrivet den 2011-10-23 kl 00:47:44
Postat av: Anla

Skrivet den 2011-10-23 kl 07:43:52
Postat av: Ankan

Jag röstar på Lasse!

Skorna var ju snygga!

Skrivet den 2011-10-23 kl 07:45:07

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!