Baklängesspolad cashmachine

Idag hittade vi en bankomat där man både kunde ta ut och stoppa in pengar!
Detta tyckte vi var så spännande att Louise (min skotska vän som pratar med en dialekt där ungefär hälften är begripligt) stoppade in alla sina sedlar en och en, bara för att vi skulle få vara med om det så många gånger som möjligt (eller för att vi inte fattade att man kunde stoppa in alla sedlar på samma gång, men den frågeställningen lämnar vi öppen).

Sedan gick vi till min bank där jag fick använda mig av samma metod för att lösa in min check. Signatur på baksidan och in i bankomaten. Mycket, mycket spännande.

Idag påbörjade jag dessutom min julklappsshopping, i lite väl god tid kan man ju tycka, men det finns så mycket här som jag bara VET att ni där hemma vill ha så jag måste börja i god tid för att hinna med allting! Ni får skriva om det är någonting speciellt ni önskar er, snart är det för sent!
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!