2 månader och 4 dagar till skämmskudden

Varför har alla i familjen börjat skicka sina julklappsönskelistor till varandra utan att skicka dem till mig? Vill de inte ha några klappar utav mig? Eller tycker de att 'jag väl själv borde inse vad som är lämpligt att köpa till mina nära och kära' och att det är mitt fel om jag liksom inte fattar och fuckar upp det?

Ni vet, det var lite som den där gången när vi var på picknick...

Claudia och Katarina

...när plötsligt ett hundratal barn kom och sprang, liksom precis där vi satt, och man kände att man kanske skulle ha flyttat sig för en stund sedan, trots att ingen förvarnat oss. Lite så känner jag nu.

Har man frilufsdag borde man, enligt min mening, överväga att varna civila i riskzonen
Kommentarer
Postat av: Ankan

Annars....tycker man ju att "you should have seen it coming".

"Spring istället för att fota" - slogan 2011

Skrivet den 2011-10-20 kl 20:49:18
Postat av: Anonym

Där låg vi och solade i godan ro, och bara tyckte det var lustigt att alla andra verkade röra sig bortåt.

Först sprang vi - sedan sprang vi tillbaka för att ta ett kort - sedan sprang vi igen. Det är så dagens bloggeneration fungerar.

Skrivet den 2011-10-20 kl 21:49:56
Postat av: ma

Nån stor trafik av önskelistor är det inte tal om, en enda har varit i farten...........och den har du.Däremot har det varit heldött från Frankrike.

Skrivet den 2011-10-21 kl 11:34:55

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!