Veckan i korthet

Ikväll är alla ungdomar, Svenska som Franska, ute och ränner på stan och dricker öl. Själv sitter jag i sängen och äter lösgodis. Alla har vi olika värderingar.

Veckan som varit har gått otroligt fort fram. I tisdags sov jag över hos Katja efter klätterträningen, onsdagen spenderades till julpyssel och igår torsdag stod jag 5 timmar vid strykbrädan. Jag har även hunnit med att laga köttbullar med gräddsås och följt med Lison till doktorn (hon har fått ett sår på fingret, Gud förbjude att det skulle bli ett ärr!). Idag hade jag franskalektion (som vanligt), hämtade upp Lucas på tågstationen (som vanligt) och lagade omelett till middag (inte så vanligt). Försökte se en fransk komedishow med familjen efter middagen, dock övergick den mina franskakunskaper så jag drog mig tillbaka till mitt rum.

Åh, godiskoma. Godis för första gången på över 2 månader och jag har inte bättre vett än att trycka i mig en halv skål. Smart jobbat. Skönt att må illa resten av kvällen.

Nu är frågan som återstår om jag ska fortsätta att se den dåliga DVD-filmen eller läsa vidare i min franska Harry Potter-bok. Livet består av många kval.

Annars inget nytt under solen. Skål till alla er festande ungdomar där ute. Själv tackar jag för mig, säger godnatt och laddar för morgondagens match i Montpellier.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskade liv, du är så cool. Gillar bilden.

Jag var på innebandymatch kom hem vid 22. Gick och sov direkt... Sköna fredag kvällar som handikappad. Men vad gör man inte för att kunna träna och så småningom vara redo för utelivet? ;)

Skrivet den 2011-11-27 kl 00:12:30
URL: http://josefinpoopuu.se

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!