Salon Vins

Hur är det ens möjligt att jag glömt bort att berätta om detta?

Jag fick ett gäng fribiljetter till Salon Vins som ägde rum i Toulouse i helgen, så jag, Claudia, Kristine och Salome drog dit. Vilket ställe sen!
Vinproducenter från hela Frankrike fanns på plats och ville mer än gärna visa upp just sina produkter. Landets köttproducenter ville detsamma. Det fanns även ostar, likörer, vinäger, kryddor, champagne, marmelad, handgjord choklad mm. Alla bjöd på smakprover. Jämför detta med saluhallen på Nolia - fast större, med alkohol, och med fler gratisprover. Vi var i himlen.

För er som föredrar att kolla in spektaklet lite bättre, nästan som om ni vore där själva, så kan ni faktiskt göra det! Det är dags att inviga mitt videobloggande!

Kommentarer
Postat av: louie

så sjukt nöjd vid 0.17

fråga: hur full blev du?

Skrivet den 2011-11-10 kl 18:37:26
Postat av: JB

Världsklass Liv!

Skrivet den 2011-11-10 kl 19:44:02
Postat av: ma

Tror att ni missade spottkoppen.

Skrivet den 2011-11-10 kl 20:05:05
Postat av: Liv

Åhdu, nog använde vi spottkoppen nog! Tyckte bara att det förstörde gourmandvinklingen på filmen att se att vi spottade ut det dyra, fina vinet!

Skrivet den 2011-11-11 kl 02:14:23
URL: http://livetientrunk.blogg.se/

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!