Masquerade

Någon undrade om jag gick ut på halloween. Ja, det gjorde jag. Ifall ni undrar över klädsel, så ja. Jag var dessutom utklädd.

Jag började kvällen som en rockstjärna...


...och avslutade den som en love dice.


Jämför bilderna så fattar ni liksom hur bra dessa upphittade utklädnader var!


Jag tyckte det var superkul att leva sig in i 'Mitt liv som tärning' ända tills någon berättade att ordet "Bite" betyder penis på franska. Jag sprang alltså runt med ordet penis på magen. Ärschdå.

Men men, större misstag har man väl varit med om tänkte jag, så jag satte penis på ryggen och dansade vidare. Så här i efterhand kan jag väl tycka att det kanske inte är så mycket bättre att ha en penis på ryggen. Nåja.
Vi hade hur som helst förbannat kul!
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!