Ordning och reda

Väl hemma i min barndoms stad passar jag på att städa upp lite av det som jag sparat på alldeles för länge. Igår rensade jag garderoben och fyllde upp en gigantisk säck med kläder, som intresserade senare kommer att kunna hitta på 'Kupans second hand' i Lycksele.

Några av föremålen ansågs dock besitta ett större värde än att
Dessa erbjöd sig min syster Anna att lägga upp på Tradera - mot att hon får 25% av vinsten.
Märkeskläder, dyra kläder, väskor och skor är föremålen som köar för att få läggas upp. Som en outsider till allt detta hittade vi ett (i vissa kretsar) ytterst värdefullt plagg att lägga upp - en Chelseatröja.

Kom igen nu. Låt inte nicke_tenniskiller köpa den fina Chelseatröjan från jubileumsåret 2000 för ett sådant skambud!
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!