Jag överlevde!

Jullov, du är väntat!
Resan gick fint trots strejker i de franska säkerhetskontrollerna, på vissa ställen var det för lite personal, på vissa ställen ingen personal alls, på vissa ställen demonstranter som skrek och slog på trummor och hindrade de resande från att komma fram till kontrollen. Själv hade jag en ruskig tur och fastnade ingenstans, tvärt om, jag hittade en helt obemannad säkerhetskontroll på Charles de Gaulle och knallade igenom.

Denna morgon befinner jag mig i Täfteå, men jag ska snart hoppa på bussen in till Umeå stad för att träffa gamla nära och kära. IKSU-träning med Louise, fika med b-rudarna och så ett spontanbesök på ett ställe där jag tror att de kommer bli glada att se mig!
Nog om detta, dags att kila. Trevlig dag! 


Aldrig har det gått så fort genom säkerhetskontrollen som den gången den var obemannad...


Firade in semestern med Air France skinkbaguette och en flaska vitt på flygningen mellan Paris och Stockholm
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!