Dag 9 – I min väska

En kvinnas handväska, detta heliga gömställe, ska inehållet verkligen avslöjas?
Okej då.
På ungefär 4 kvadratdecimeter har jag stoppat in:
  • 1 paket pappersnäsdukar
  • 1 bläckpenna, 1 blyertspenna och 2 överstrykningspennor
  • 1 Plånbok (med fett mycket pengar)
  • 1 plektrum
  • 3 hårnålar
  • 1 slangbella
  • 1 godis
  • 1 läppcerat
  • Smink - väldigt lite, är ju snygg som jag är ändå
  • 1 parfymflaska
  • 1 lösmustasch
  • 5 st alvedon
  • 1 tuggummipaket
  • 2 st tågtidtabeller
  • 1 metrokort
  • 1 studiekort
  • 1 digitalkamera
  • 1 träpinne
  • Nycklar - till bilen, huset, den elektriska grinden och gud vet vad
  • Papper på bilen
  • Agenda
Tanken som spontant slår mig efter detta är; hur klarar sig killar egentligen utan handväska?
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!