Dag 7 – Presentera mig själv: En nytagen bild & 10 faktapunkter

  • Idag är jag 19 år, 10 månader, 1 vecka och 4 dagar gammal
  • Jag har tre systrar och en bror som tillsammans är 116 år gamla
  • Jag har varit bofast på 5 olika ställen - huset i Lycksele, 3 olika lägenheter i Umeå och villan i Toulouse
  • Jag löser Melodikrysset varje lördagmorgon
  • Min favoritlåt är 'Oh helga natt'. Den spelas och skrålas det fördelaktigt till året runt.
  • Läser just nu Harry Potter på franska och Edward Finnigans Upprättelse på svenska
  • Skulle gärna vilja lära mig spela munspel
  • Handlar från och till kläder på killavdelningen
  • Tittar väldigt sällan på TV
  • Anser att regelbunden fysiskt aktivitet är en livsnödvändighet
Bild tagen på Toulouse julmarknad 2011-12-05
Kommentarer
Postat av: mysan

Psst. håll utkik i brevlådan..

Skrivet den 2011-12-08 kl 16:04:27

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!