ÅRETS JULKALENDER

Jag ställde frågan för några veckor sedan, 'Är det någonting ni undrar över?' Ingen undrade över någonting. Alla vet visst allt om mig och hur jag det går och hur allting fungerar i Frankrike. Eller så vill ni helt enkelt inte veta. Fine, tänkte jag. Då behöver jag inte skriva så mycket och så ofta.

Sen uppstod problemet att jag inte visste vad jag skulle skriva om alls längre.

Men fine. Trots att inte ni har några frågor, så tänker jag ställa mig själv mina egna frågor. JAG vill veta!
Här kommer... årets julkalender! Eftersom jag är lite väl sent ute hoppar jag helt enkelt över lucka 1-6. Det får man göra om man känner för det.

Snart får ni veta allt som ni aldrig velat ha svar på, och lite till, som inte har med någonting vettigt att göra.

ÅRETS JULKALENDER!

Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!