He' e' ba ji köm!

Ungefärlig översättning (för folk födda söder om Vännäs): Välkomna!

Idag är jag inne på tredje dagen i vertikalläge efter att ha fått diagnos för både steptokocker och urinvägsinfektion på samma gång. Doktorn tyckte det var spännande, han hade visst aldrig sett någon som visade positivt för båda infektionerna på samma gång.
Själv är jag less. Alvedon och antibiotika är ungefär lika kul som artiklarna i Hemmets Journal. Detsamma gäller gäller regeln att sova mer än vad man är vaken.

Just därför bestämde jag mig för att starta en blogg, och inleda den med ett känt citat från Västerbottens inland:
"He kunn faan int' bli värre"
Okänd, troligtvis rätt less inlandsbo

Ungefärlig översättning (återigen för folk födda söder om Vännäs): "Det blir ändå inte värre än så här".


Container placerad i Västerbottens inland

Så här är den, Livet i En Trunk.
Fortsättning följer efter några timmars sömn.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!