Bloggnamnet

Varför bloggen heter "Livet i En Trunk"? Det är enkelt. Inom en snar framtid har jag planerat att flytta ner hela mitt liv i en trunk. Spännande grej.

Mitt liv just nu består av en 1:a väst på stan i Umeå (norra Sverige för er obildade människor) med kök och balkong, gångavstånd till centrum och en miljard prylar. Att samla på saker har visst blivit något av en osund hobby. Förbannade Skalman som lärde mig att "allt kan vara bra att ha till något". Det är sant, MEN DET HADE KANSKE FUNGERAT BÄTTRE OM MAN HAFT ETT SKAL ATT STOPPA GREJERNA I. Det lärde man sig minsann aldrig i Bamsetidningen.

Så, jag har alltså en miljard prylar, några möbler, ett förråd fyllt av grejer och en trunk. Just nu är trunken fylld med hockeygrejer men det kommer den inte att vara så länge till.


En trunk. Inte "The trunk", men något liknande. Ni fattar.
Kommentarer

Skriv en eller flera kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

URL:


Skriv här!